Followers

What the Experts have to say

Dr. Joe Guarnera

Specialist in bio-mechanical and biochemical medicine with over 30 years clinical use of botanical extract. His research in nutritional biochemistry allowed for the design and evaluation in nutrient programs for world- class athletes.


Seven+ provides the raw materials for the body to defend, repair, regenerate, regulate, and maintain itself in all body systems


James Jamieson

World-renownedPharmacologist and Pharmacognosistwho has consulted for Merck & Co., 3M, GlaxoSmithKline, Armour Pharmaceutical, Hoffmann-LaRoche, Warner Lambert and Dow Chemical. He has developed more that 200 pharmaceutical products and is recognized as an expert in drug delivery systems.


We source only the world’s best raw materials, test them for biological activity, incorporate proprietary delivery technology and manufacture to certified standards for all eXfuze products. After 50 years of formulation experience, eXfuze products are the best available


Dr. Marcus Kuypers
Board-certified emergency physician with an extensive experience in the emergency setting. He has considerable experience with alternative therapies including, energetic medicine, medical acupuncture, nutritional and herbal applications.


When you ingest Seven+, the digestion and the absorption rate happens almost immediately. While in their raw natural form, the nutritionally relevant components are in large particles and locked up in complex molecular bundles. The extraction process removes what you don’t need, and that means the particles are smaller. And because they’re smaller, the likelihood that they can be absorbed by the cells increases dramatically. Plus, the technology that fuzes those extracts together creates a delivery system that enables the nutrients to easily reach cells as part of your body’s natural regenerative hydration process. It’s science - making your body work more effectively to heal and maintain itself

Apa Kata Mereka??

"Saya telah menjalani pembedahan mata minor dan mata membengkak. Selepas 13 hari saya mengambil Seven+, kesan bengkak tersebut telah hilang dan mata saya semakin pulih. Produk ini betul-betul berkesan..."
Mr Edward Lee, Kuala Lumpur

"Ketika hamil di bulan ke-4 doktor memberitahu bahawa kandungan darah saya rendah untuk keadaan saya. Selepas mengambil Seven+ selama 3 minggu, saya menziarahi doktor untuk pemeriksaan berjadual saya. Beliau terkejut dengan pertambahan kandungan darah saya yang meningkat dari 9 ke 12. Beliau juga membuat ujian semula untuk memastikan kesahihan tersebut..."
Pn Asnie, Kuala Lumpur.

Monday, April 2, 2012

PRODUK&HARGA

UNTUK RM 4.50 sehari
ANDA MAMPU MENGUBAH MASA DEPAN !! 
ANDA MAMPU MEMPERBAIKI KESIHATAN DIRI DAN KELUARGA !!



Gac, berwarna jingga dan terdapat di kawasan Asia Tenggara. Penuaian dibuat pada setiap akhir musim hujan. Dalam tradisi rakyat Cina, ia dikenali sebagai mubiezi. Gac amat mudah dikenali kerana warnanya yang terang. Masyarakat Vietnam menganggap, buah Gac sebagai buah yang turun dari syurga dan merupakan satu makanan yang sangat berkhasiat dan hanya boleh didapati pada bulan September hingga December. Ahli saintis mula mempercayai bahawa buah Gac ini dapat memberi kulit yang licin dan juga kesegaran mata kepada mereka yang mengamalkan pemakanannya. Gac penuh dengan vitamin C, yang berlimpah lycopene dan jumlah yang cukup besar beta-karoten.



Beri Acai  mempunyai pelbagai khasiat dan keistimewaan mengubati pelbagai penyakit. Bagi masyarakat Amazon, beri acai ini dianggap sebagai makanan nutrisi yang sangat mujarab.Warnanya ungu kegelapan dan berukuran diameter satu inci, dan sudah beribu tahun, pengamal perubatan di Amazon menggunanya untuk mengubati pelbagai jenis penyakit. Antara khasiatnya ialah bertindak sebagai Anti Penuaan, Pencegahan Diabetes, Pencegahan Kanser, Merendahkan Kolesterol, Peningkatan Fungsi Seksual, Menggalakkan Pencernaan, Pencegahan Sakit Jantung & Strok, Peningkatan Sistem Keimunan.



Nun jauh diatas pergunungan Himalaya dan dipersekitaran Tibet, terdapat sejenis beri yang sangat berkhasiat iaitu beri Goji ataupun nama saintifiknya (Lycium Barbarum). Masyarakat setempat mengamalkan pemakanan beri ini sejak beribu tahun lamanya dan menganggap khasiatnya sabagai satu lagenda untuk mengamalkan kehidupan yang aktif dan kesihatan yang berpanjangan.Bagi masyarakat Himalaya, beri Goji ini memberikan mereka kehidupan yang berpanjangan.







Lebih 2,000 tahun dahulu, buah noni diketengahkan oleh pelayar kapal penjelajah kerana rasa dan aromanya yang begitu unik sekali. Pelayar Asia juga mendapati, selain daripada rasa dan aromanya, buah Noni ini juga merangkumi ciri kesihatan yang doleh didapati dari tangkai, daun dan juga buahnya. Bagi pengamal kesihatan ayurvedic, infromasi kesihatan Noni ini akan mengubah persepsi mengenai pengamalan kesihatan tradisional.




Buah Manggis atau dikenali sebagai ratu segala buah hanya terdapat dikawasan tropikal Asia Tenggara. Rasanya yang begitu enak, dengan buahnya yang keputihan seperti salji terdapat didalam kulitnya yang tebal dan berwarna ungu.Para pengamal perubatan tradisional terdahulu dan juga kini, menghormatinya bukan hanya kerana rasa isinya yang begitu enak, malah juga kerana sifat memperbaiki kesihatan dan mengubati tubuh badan.







Di kawasan pergunungan Rusia dan China, terdapat satu berri yang kukuh, berwarna merah keemasan, yang diberi nama Seabuckthorn. Khasiat yang tinggi untuk kesihatan dianggap satu lagenda. Oleh kerana keupayaan berri ini, pada abad ke-8 seorang doftor dari Tibet bernama Yu Tuendan Gongbu telah membuat kajian mengenai khasiatnya, dan sejak dari itu, kajian demi kajian telah dilakukan dari zaman ke zaman. Genghis Khan, seorang pahlawan termasyur pada abad ke-13, menganggap berri Seabuckthorn adalah salah satu faktor terhadap kejayaan empayarnya.




Rumpai laut berwarna coklat keemasan ini boleh dijumpai di sekitar lautan Pasifik Selatan. Keunikan tumbuhan ini dianggap salah satu faktor kepada kesihatan yang segar dan kehidupan yang berpanjangan. Masyarakat setempat memartabatkan makanan kesihatan ini yang tumbuh di kawasan air yang suam dan jernih. Rahsianya? Satu nutrien yang diberi nama Fucoidan. Para saintis terpegun dengan nutrisi yang terdapat pada tumbuhan ini, kerana khasiatnya mirip seperti yang terdapat pada susu ibu.








Exfuze adalah gabungan tumbuh-tumbuhan yang sangat berkesan dari seluruh dunia. Merupakan ekstrak daripada tujuh jenis tumbuh-tumbuhan terhebat di dunia dari segi kandungan zat dan khasiat yang berbeza yang sangat baik untuk sistem dalaman tubuh manusia.

Dipersembahkan semua khasiat tujuh makanan terhebat iaitu Buah Gac, Acai Berry, Beri Goji, Buah Noni atau  Mengkudu, Manggis, Seabuckthorn dan rumpai laut Fucaidan dalam sebotol adunan hebat yang amat diperlukan oleh tubuh badan samada yang sedang menderita kesakitan yang pelbagai atau untuk mengekalkan dan memaksima tahap kesihatan anda.

Exfuze memiliki rahsia semulajadi dan ramai yang sedang memperkatakan mengenai kehebatan produk ini. Apa yang perlu anda lakukan ialah mencuba produk ini selama tujuh hari dan rasailah perubahan tubuh badan anda dan tenaga anda yang baru.

Tidak perlu ragu kerana produk ini diperakui oleh ramai doktor dan saintis, malahan sangat terkenal di Amerika Syarikat, Jepun, Taiwan dan sedang melanda kehebatannya di Malaysia.






4 Botol DAN Pendaftaran Ahli Trmasuk Delivery(RM560 FREE 1 Botol)
Autoship 4 Botol + 1 Botol; Trmasuk Delivery (Ahli shj : RM560)
Autoship 2 Botol Trmasuk Delivery (Ahli shj : RM287)
Autoship 1 Botol Termasuk Delivery (Ahli shj : RM154)

UNTUK RM19 sehari, ANDA MAMPU MENGUBAH MASA DEPAN!!

No comments:

Post a Comment